Liekā svara samazināšana nav sarežģīts process

Liekā svara samazināšana nav sarežģīts process

Liekais svars ir izpaltīta problēma gan jauniešiem un bērniem, gan vecākā gada gājuma cilvēku vidū. Ja ir vēlēšanās cīnīties ar liekajiem kilogramies ir dažādās metodes – diētas, tabletes un svara samazināšanas programmas, bet, lai nerastos lielas veselības problēmas iepriekš būtu vēlams konsultēties ar dietologu par piemērotāko diētas veidu. Jāatceras, ka diēta nav tikai jauni ēšanas paradumi, bet gan jauna dzīvesveida sākšana, kurā ietilpst gan regulāras fiziskās aktivitātes, gan sportošana jeb mazkustīga dzīvesveida samazināšana. Piedāvājam Jums dažas efektīvas diētas un padomus, kā liekā svara samazināšana kļūst vienkāršāka. Sāc jaunu dzīvesveidu jau šodien – neuzliec sev uzreiz lielus mērķus, bet sāc ar maziem un viegli sasniedzamies un sev atbilstošiem mērķiem.

Izmēģini liekā svara samazināšanas diētas un iegūsti ideālu figūru.
Pašlaik augusta mēnesī ir liela ābola raža, tāpēc iesakām izmēģināt ābolu diētu, jo tieši āboli satur daudz augstvērtīgu uzturvielu, kas veicina vielamaiņas darbības un labvēlīgi ietekmēs Tava organisma darbību. Ja ievēro šo diētu 1 – 2 reizes nedēļā, bet atkārtoti profilaksei veic šo diētu reizi mēnesī. Veico šo diētu Tev jāapēd 1–2 kg ābolu dienā un, protams, jādzer daudz šķidruma. Atceries, ka ievērojot šo diētu vari ābolus pagatavot visdažādākajos veidos, piemēram, cept cepeškrāsnī vai spiest sulu. Bet klāt āboliem vari ēst rupjmaizes sausiņus un dzert zaļo tēju.

Ja esi no tiem, kas bieži pārēdas un vakariņo ļoti vēlu un liekā svara samazināšana ir kļuvusi aktuāla, iesakām, izmēģināt diētu – pēc 18:00 STOP. Šī diēta nav īpaši grūta un būs viegli izpildāma – vajadzīga tikai apņemšanās un stiprs gribasspēks neēst pēc 18:00 vakarā. Ievēro – dienas laikā sagalabā savus iepriekšējos ēšanas paradumus, bet pēc 18:00 vakariņu vietā dzer daudz šķidruma, piemēram, svaigi spiestas sulas vai ūdeni. Bet ja tomēr kārojas kas ēdams, izvēlies kādu augli, vēlams apelsīnus vai mandarīnus, jo tā neuzņemsi daudz kalorijas, jo šie augļi ir bagāti ar ūdeni. Izvairies pēc 18:00 ēst skābus augļus, jo tie var kairināt kunģi.

Ja pareizi ievērosi šo diētu – mēneša laikā atbrīvosies no 5 kg liekā svara. Bet ja Tev garšo dārzeņi – izvēlies burkānu diētu, jo šī diēta Tev palīdzēs samazināt lieko svaru, palīdzēs uzlabo gremošanas sistēmu un uzlabos ādas, matu un nagu veselību. Lai veiksmīgi ievērotu šo diētu – dienas laikā vēlams apēst 1kg burkānu, protams, ja organisms vēlas – variet ēst vairāk. Daļu burkānu vēlams ēst vaigā veidā – gan rīvētus, gan sulā vai salātos. Klāt salātiem pievienojiet mazliet augu eļļu, tādā veidā Jūs sekmēsiet taukos šķīstošo vitamīnu uzsūkšanos procesus savā organismā.

Atcerieties, ka klāt pie šī diētas ieteicams katru dienu ieteicams lietot 2–3 litrus šķidruma, piemēram, negāzētu ūdeni vai zaļo tēju (pēc paša izvēles).
Lieko svaru samazināt ir viegli ievērojot dažādas veselīgas diētas un neēdod pēc 18:00 vakarā. Tomēr atcerieties, ka tam nepieciešams liels gribasspēks un apņēmība, lai liekā svara samazināšana būtu veiksmīga, jo daudzi mēdz apstāties pie pirmajiem uzlabojumiem. Nebadojieties, bet arī nemokiet sevi un pats galvenais, attiecieties pret diētu ar pozitīvu attieksmi, jo tikai tā sasniegsiet vēlamo rezultātu. Lai saprastu, kas labāk Jums palīdzēs, droši apmeklējiet servisu, kas palīdz notievēt, spiežot "Sākt notievēt".


Lai jauka diena!